18 Mart 2012 Pazar

THE WORLD'S GREATEST MUSIC :ETERNAL SPARKLE:

ETERNAL SPARKLE:Alain Delorme - Mon Dieu Tu Es Grand Tu Es Beau,Alexandrei & Nolween - Seras Tu Là,Annie Blanchard - Aide Moi à Passer La Nuit, Bruno Bertone Sound Orchester-Je T 'Aime,Christophe - Nue Comme La Mer,Christophe Willem - Pourquoi J'ai Mal,Claire Keim - En Rêvant,Claude Barzotti - Prend Bien Soin Delle,Emmanuel Moire - Je Fais De Toi Mon Essentiel,Francis Lai & Liliane Davis - Ballade Pour Ma Mémoire,Franck Fernandel - Bonjour Marie,Frank Michael - Mille Façons Dêtre Amoureux,Frederic Francois - Sa Devait Finir Comme Sa,Frédéric Lerner -Etre Libre,Gerard Lenorman - Il Parle Aux Oiseaux,Helene Rolles - Peut être Qu`en Septembre,Helene Segara - Tu Vas Me Quitter,Isabelle Aubret - Le Ciel, La Terre Et Leau,Joe Dassin - L' Albatros,Julio Iglesias - C'est Votre Histoire et La Mienne,Marie Laforêt - Prenons Le Temps,Mélanie Colh - Je Saurai T'aimer,Michel Sardou - 10 Ans Plus Tôt,Mireille Mathieu - Vivir De Sueños,Mike Brant - Qui Pourra Te Dire,Nicole - La Paix Sur Terre,Patricia Carli-İl Pleut Sur Mes Vacances,Peter Maffay- Cest Toi L'amour (Du),Pierre Bachelet - Quand Lenfant Viendra,Roch Voisine - Un Océan De Peine,Saint Preux - Le Reve,Shake - Quand On Ne Peut Pas Avoir La Fille Quon Aime,Yves Duteil - Comme Dans Les Dessins De Folon,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder